Martes, 19 Marzo 2019 | Actualizado 18/12/18

Faltan
26 
días para el Domingo de Ramos
Ir a calculadora
×

Error

"Could not resolve host: query.yahooapis.com" in module "mod_sp_weather"

Cannot get "Málaga" woeid in module "mod_sp_weather".

"Could not resolve host: query.yahooapis.com" in module "mod_sp_weather"

"Could not resolve host: query.yahooapis.com" in module "mod_sp_weather"

"Could not resolve host: query.yahooapis.com" in module "mod_sp_weather"

Cannot retrive forecast data in module "mod_sp_weather".

La Humildad nombra a Tadeo Furest pregonero de la Juventud Cofrade

El albacea de la Archicofradía de la Esperanza será el encargado de pronunciarlo el 25 de marzo · Coge el relevo del periodista Santiago Souvirón

David Azuaga | Jueves, 20 Octubre 2016 Comentarios (25)
Tadeo Furest. Tadeo Furest. @HDADHUMILDAD

El albacea de la Archicofradía del Paso y la Esperanza, Tadeo Furest (Málaga, 1980), ha sido nombrado pregonero de la Juventud Cofrade 2017 que organiza la cofradía de la Humildad. Tadeo es licenciado en Historia y en Historia del Arte y pertenece al equipo del programa de Bajo Palio, de Canal Sur Radio. Conocedor de la actualidad cofrade y de las inquietudes de la juventud cofrade, trabaja de lleno en la corporación perchelera.

Además de pertenecer a la Archicofradía de la Esperanza es hermano del Cautivo, Rocío, de la Hermandad del Nazareno y la Soledad de San Pedro Alcántara –donde el año pasado pronunció el pregón- y del propio patrón. También pertenece a la hermandad del Rosario de Fuengirola. El pregón de la Juventud Cofrade, que cumple su 22º edición será pronunciado el próximo 25 de marzo, festividad de la Encarnación. De esta forma coge el relevo del periodista Santiago Souvirón, quien lo pronunció en la pasada Cuaresma. La entrega del nombramiento oficial se llevará a cabo el 27 de diciembre, festividad de San Juan Evangelista, patrón de la Juventud Cofrade, en la Basílica de la Victoria.

Por otro lado, la cofradía victoriana ha designado a Ángel Calle autor del cartel que anuncie la salida procesional de la corporación el próximo Domingo de Ramos. Calle, arquitecto de interiores y proyectista, es actualmente hermano mayor de la Cofradía del Carmen de El Perchel.

¿Le ha resultado interesante?
(3 votos)

Comentarios   

0 #25 portable fish finder 24-11-2018 15:01
What's up to every body, it's my first pay a visit of this webpage; this weblog contains amazing and genuinely excellent data for
visitors.
0 #24 fish finder 24-11-2018 06:10
What's up, always i used to check web site posts here in the early hours in the morning, as i love to learn more
and more.
0 #23 bodylifeforum.com 23-11-2018 02:48
I definitely wanted to send a small remark to say thanks
to yⲟu for all of the fabulous concepts yoᥙ aгe writing at this website.
My time consuming internet іnvestigation has at the end been honored with
pleasant facts and strategies to write about with my contacts.

I would state that that most of us websіte vіsitors are realⅼy
fortunate to ԁweⅼl in a superb website with many lovely indiѵiduals with useful tips
and hіnts. I feel qᥙite fortunatе to have encountered your entire
webⅼog and look forward to so many more fun times reading here.
Thank you օnce agaіn for everything.
0 #22 73Sanora 16-07-2018 12:52
I can see that your content probably doesn't have much traffic.
Your posts are interesting, you only need more new readers.
I know a method that can cause a viral effect on your website.
Search in google: dracko's tricks make your content go viral
0 #21 web page 05-06-2018 17:18
Buenas es la tercera vez que entro esta web y me he decido a comentar.

fascina este blog. Que ¿themeusa? me gustaria poder utlizarlo para mi sitio pero no lo encuentros.
¿Es algún CMS como Wordpress ?

Si no molesta, no encuentro ningún marcador social como RSS creo que deberiais tener alguno.
Yo uso twitter dado que es facilisimo de usar
0 #20 shop sextoy 19-05-2018 02:43
Goⲟd write-սp, І am regular visitor оf
one's website, maintain up the nice operate, ɑnd Ιt is going to be a
regular visitor for a long time.
0 #19 shop sextoy 19-05-2018 02:43
Goⲟd write-սp, І am regular visitor оf
one's website, maintain up the nice operate, ɑnd Ιt is going to be a
regular visitor for a long time.
0 #18 3d max blocks 13-05-2018 21:23
An impressive share! I have just forwarded this onto a co-worker
who has been doing a little homework on this. And he actually ordered
me breakfast simply because I discovered it for him...

lol. So let me reword this.... Thank YOU for the meal!!
But yeah, thanks for spending some time to talk about this matter
here on your site.

Feel free to visit my blog 3d
max blocks: https://geeky3dmodelsdesinger.wordpress.com/2018/04/29/club-stuff-31/
0 #17 bridal shoes 07-04-2018 15:01
Wow, this paragraph is fastidious, my sister is analyzing these kinds of things, so I
am going to tell her.

Here is my site ... bridal shoes: http://www.eminenceoilfield.com/?option=com_k2&view=itemlist&task=user&id=9200
0 #16 BritneyChief 22-03-2018 16:31
I have checked your blog and i have found some duplicate content, that's why you don't rank high in google, but there
is a tool that can help you to create 100% unique content,
search for: boorfe's tips unlimited content